Tuesday, December 30, 2008

Hey pengecut!

"Booommm....!!!!!!" Dentuman deras menggegar seluruh kota yang ketandusan. Hampir genap 50 tahun sudah lamanya kota itu ketandusan kegembiran. Hanya sahaja dipenuhi tangisan dan sumpah saranah. Malah yang mengaibkan, kota itu dihiasi Mayat-mayat bergelimpangan. Darah-darah suci tercalit di permukaan jalan dan bangunan. Seolah-olah itulah warna cat yang layak menghiasi kota itu. Merah....agak kelam kota itu. Orang-orangnya kelihatan tandus. Tapi di jiwa mereka berteriak semangat kobar. Mahukan kemerdekaan. Mahukan keamanan. Mahukan kemenangan. Ya...KEMENANGAN itu yang mereka mahukan. Tetapi, mereka berhadapan dengan musuh yang serba serbi dilengkapi Senjata canggih. Sedang mereka hanyalah batu-batu kerikil. Yang ada pada diri mereka adalah semangat kental yang tak terhingga. Dan Visi dan Misi mereka, menyanggah mereka untuk mundur dan putus asa. Mereka adalah bangsa yang MEGAH dan Agung. Mereka adalah bangsa yang mulia. Bangsa yang tidak takut pada mati. Bangsa yang BERANI! Bangsa yang Kental! Bangsa yang tidak mudah berputus asa. Cumanya, mereka tidak cukup kemudahan untuk menghadapi musuh yang keji dan hina itu. Bagaikan batu kerikil berjumpa dengan dinding keras. Dihentam batu kerikil ke dinding keras itu, cumanya habuk sekecil atom sahaja tertepis ke udara. Sedang pertarungan itu telah menjerumus mereka kepada kedaifan dan kemelaratan. Tapi mereka tetap berdiri tegak dan terus mara. Bukan kerana cintakan tanah air. Tapi atas nama mulia. Yakni Maruah Agama. Maruah diri. Kerana berbekalkan kejituan itulah mereka kekal sampai hari ini. Cumanya, mereka tidak dihirau saudara-saudara mereka di sekeliling. Mereka yang di sekeliling hanya sekadar menjenguk-jenguk. Padahal kepayahan ini turut dirasai. Apakah makna semua ini? Hanya kerana musuh si keparat itu yang pengecut kah kalian berdiam diri?


Hey pengecut!

Musuh Yang keji lagi hina. Sampai bila lagi kau bertempur dengan sifat kebacolanmu! Sampai bila???? Kau megah dengan senjata canggihmu! Kau bangga keturunanmu keturunan yang diangkat ALLAH sebagai para nabi-nabil...tapi sifatmu bagaikan Barua syaitan yang hina lagi keji. Yang tidak mengira umur dan waktu. Kau bantai habis-habisan manusia yang kehausan dan kelaparan. Kau bantai anak-anak kecil dan wanita-wanita yang lemah. Apa jenis bangsakah kau? Atau kau itu hanyalah pondan-pondan yang tidak mengerti erti sebenar keberanian???? Kau katakan kau benar tapi kau penipu. Kau katakan pada semua, kau bangsa terpilih, tapi sifatmu itu menyatakan kau itu hina dan keji. Kau perkosa kata-katamu sendiri. Kau katakan kau mahukan kedamaian dan demokrasi. Tapi kau cabuli semua itu. Bila HAMAS menang pilihan raya, kau katakan HAMAS itu pengganas. Walhal KAULAH Sebenarnya Pengganas!


Hey Zionis Laknatullah!

Di Dunia ini hanyalah sementara, keasyikanmu yang dibuai nafsu serakahmu. Satu hari nanti, di akhirat, kau akan terlentang azab neraka bersamamu. Kau gula-gulakan anak-anak muda ISLAM dengan virus-virus hedonisme. Kau gula-gulakan mereka dengan pesta SEKSmu, kau hulurkan tanganmu mengatakan kau cintakan kedamaian, tapi kau sebenarnya merosakkan mereka dan membinasakan mereka. Hingganya kau lahirkan pemikiran sekularisme dalam diri mereka. Layakkah kau digelar bangsa pilihan???? Bukankah bangsa pilihan itu bangsa yang mengagungkan tuhan??? Bukankah Bangsa pilihan itu bangsa yang tunduk atas suruhan Tuhan? Walhal, kau menyuruh kepada mungkar dan membinasakan yang ma'ruf. Kau hidupkan dongenganmu, dongengan syaitan yang telah bersumpah atas nama Tuhan untuk menyesatkan manusia. Kau bersekongkol dengan syaitan yang telah terang-terangan menentang ALLAH Azza Wa Jalla. Kau suruh anak-anak muda itu puas bersama kencing-kencingan syaitan. Kau suruh anak anak muda itu puas dengan hiburan yang melupakan tuhan. Untuk itu juga, supaya setiap waktu itu, mereka lupa pada anak-anak palestin yang mati dibunuh, walhal mereka itu bersaudara! Mereka itu Adik beradik!


Hai orang-orang Mukmin!

Bangsaku yang Gagah dan Megah!

Hari ini sang pengecut itu bercakap besar lagi!

Dia mengucapkan salam yang keji!

Ayuh punahkan mereka atas kelancangan yang bacol itu!

Kita bersama berdiri di Saff Hadapan!


Hai orang-orang Sedunia!

Di kala mata kalian terpandang tirai hitam!

Jangan kalian katakan ia adalah tirau Merah!

Kerana itu kalian akan terpesong ke Barat!

Di Timur itulah kisahnya yang sebenar!


Hai anak-anak Palestin!

Di kala dagingmu diratah hidup hidup!

Kau jangan kaku lagi pilu!

Kau bersamaku!

Aku bersamamu!

Hari itu pastikan tiba!


Tika mereka berteriakkan disebalik batu!

Hanya ALLAH yang maha Mengetahui!

Dan pada hari itu!

Dunia kan mengerti
Rupanya PALESTIN ITU MILIKMU!


Selasa ,30/12/2008 -Dr Moawiya Hassanen, ketua Unit Kecemasan Kementerian Kesihatan Palestin di Gaza, melaporkan tentera udara rejim Zionis terus menyerang pada waktu Subuh hari Selasa dan membunuh 10 Rakyat Palestin.Mereka turut mengebom pihak medik yang cuba memindahkan mangsa yang cedera. Jumlah maut terkini menjadi 360 dalam kurang daripada empat hari, hampir 1700 cedera .Serangan udara Israel itu mensasarkan kawasan kementerian di belakang Islam University, kawasan bekas Penduduk Palestin Preventive Security di Tal Al Hawa, kawasan Navy barat Gaza, pusat Qassam Brigades di Timur Al Zeitoon Gaza City, utara jalan Gaza City, satu bengkel tukang besi di tengah Gaza dan sebuah rumah yang menjadi kepunyaan salah seorang daripada pemimpin-pemimpin Al Qassam Brigades di utara Gaza.Helikopter Apache Israel telah menembak dua peluru berpandu ke arah sebuah pusat kepunyaan Popular Resistance Committees, barat Gaza City. Serangan ini di buat sejurus pihak rejim Zionis mengumumkan 2 orang askar mereka mati dalam satu serangan pejuang Palestin.TV Al Aqsa Hamas melaporkan beberapa penduduk telah terbunuh dan cedera dalam satu serangan udara yang disasarkan ke arah rumah Ayman Siyam , salah seorang daripada pemimpin briged Al Qassam di Jabalia.Note: sumber : http://www.imemc.org
Sumbangan ke akaun Aman Palestin Berhad:
Bank Islam Malaysia Bhd :: 12029010047880Maybank Malaysia Bhd :: 562263010787
Bacaan Lanjutan lain yang amat bermanfaat:

1. Laman Yahudi Pro Palestin: http://ifamericansknew.org/
2. Laman Info Palestinkini: http://palestinkini.info/
3. Laman Aman Palestin: http://amanpalestin.com/
4. Ucapan Dr. Khalil al Haya: Pesanan Buat Umat Islam di Malaysia
5. Fikrah Ustaz Hasrizal Abdul Jamil: Palestin: Antara Ilusi dan Realiti
6. Fikrah Ustaz Hasrizal Abdul Jamil: Palestin Dan Orientalisma
7. Motivasi Mutiara Dr. Danial Zainal ‘Abidin: Untukmu Palestin
8- MuhtarSuhaili : http://muhtarsuhaili.wordpress.com/2007/05/18/zionis-semakin-mengganas-umat-semakin-lemas/

No comments:

Post a Comment